12 april

Hejsan
igår va det underbart. Jag va jättejätte ledsen när jag kom hem, men Isak piggade upp mej<3, så jag bestämde mej för att åka till 2:an å se på Underage Limits (stavning?) allafall tobbes band.  Isak å jag bestämde oss för att träffas i Forum, så mamma lämnade mej där efter maten. (åt på Filips) så eftersom ja va så ful så fixade ja till mej på toan. sen kom I å jag gick å träffa han, sen gick vi upp
till tvåan, där träffade vi först min brorsa å hans kompisar. Sen va sara, Lovisa å Alva där!<3 ja typdog, å I typ log(:  så såg vi på ett band å på tobbe, sen åkte Lovisa, Sara å Alva till Alva å typ sov.. så Isak å jag satt kvar alla fall<3, så gick vi till Ip, å gick förbi mödarfen, Lovisa de va nån i den så du vet!! fätt leskigt! så vi sprang å kollade på matchen allafall, ja bah " HEJJA JÄRLA HEJJA HEJJA HEJJA JÄRLA" skit högt å Isak bah "asså becka, de e inte järla?" haha vi typ dog av garv de va så pinsamt så vi gick å hade snöbollskrig istället, men då blev Isak kall så ja värmde honom<3, myysigt!!
sen kom vi tbx till tvåan, men så skulle isak hem:( så jag ringde pappa å bad han komma. éftersom slkortet inte gäller, träffade brorsan å hans vänner som sa att de inte hade varit på bio, utan typ varit på donken men tydligen inte ätit något.. aja whaever, så sa ja hejdå till Isak. så åkte jag hem, resten av kvällen smsade ja me han;P freak.. men ändå. ssen somnade ja i soffan:P hade typ sömnbrist,, såså jag gick å la mej. Idag ska jag kanske träffa Isak<3 han kanske kmr då till mej så ska vi fixa lite sen kanske de blir bio, <3 eller så åker vi till Forum elr Sickla
hoppas han kan då♥´
Just nu pratar jag med honom då, men han ska äta. kanske ja oxå ska.
men ha de bra alla suckers
pusshej'
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0