14 april

Hejsan,
jag måste först berätta
om gårdagen., som ni vet va ja med Älsk T, & V saknar dock Lisa. vi hade riktigt kul.
men sen gick dom å jag satte mej framför tvn (nöörd (aa) ) så allafall skek min pappa på mej, asså OMG jag höll på att dö!! han hade sågat sej själv i handen (han hlr på med köket, å sågade en list å slant med sågen) ja blev helt chokad å han bad mej ta fram några saker som stoppade blodet. jag va helt svimfärdig. de va blod överallt! okej lite överdrivet, men det var mkt blod vill jag lova. Så ja hjälpte honom, ringde mamma som då var och handlade.. hon kom hem snabbt:P så åkte vi till Akuten, asså ja höll på att dö av garv. den lilla reciptionisten elr va de heter sa till min pappa "har ni bokat tid" precis efter han sagt " jag råkade såga mej i handen" DUM I HUVE´T såklart vi inte bokat tid, dumdum&dummare.. så satte vi oss där å jag typ " han blöööder..." så kom ingen, så precis när han skulle sys (vi satt å väntade på att få komma in i rummet) så kom en tjej med bröstsmärtor som givk före. menmen, mamma hade åkt för att hämta Tob från Julle, så de kom precis dit när han skulle sys, jag följde med honom in. mamma å tobbe väntade där ute. Asså ja blev helt snurrig (a) för de va lite äckligt. så ja tittade inte hela tiden
han fick nog ungefär 6 stygn, fintfint(:

Men idag då har jag haft det bra. var i skolan ofc, träffade Louise älskling<3, äntligen e du hemma!! HAAAPPYEH<3 hoppas ja kan komma till dej:P, menmen tobbe e nog hemma hos J, eller ngn han ska på hammarbymatchen, ja ville verkligen gå , men ja å Lollo ska dårå gå nästa gång istl,<3, rooligt(:
va i stan gipsade foten, de va mysigt dock lite kallt.
ska få inlägg sa ortopedern,,
Jaja nu ska jag fråga max om han e social idag, så ska ja göra läxor
pusshej<3
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0