14/14 / Lovisa,, <3

Hejsaaan(:
just nu sitter Lovisa bredvid mej å dunkdunkar. Lovisa säger att hon hatar sitt namn, för alla kallar henne "lolllo" utan jag. för jag ÄLSKAR namnet LOVISA! fatta va fint, rigth? Det skulle jag vilja heta, intresseklubben antecknar
allafall efter skolan å Lollos utbrott (asså inte den här lollo utan den andra) haha, men alla fall jag skulle juh ta med mej biobiljetten till skolan å så, men jag glömde den. Och som ni säkert vet så (bion börjar om exakt en timme..) bokade ja fel biljetter, Lovisa fick damp, roligtroligt. Hon bah "Asså SKOJJARU ELLER?? VAFAAAN!?"  kukkul, sen så åkte jag till Sickla i allla fall, höll på att missa tåget hem med Lovisa. fast vi hann. Så kom vi hem mamma typ sa hej, sen fick vi åka igen (klockan va typ 15. 46) när tåget gick. så kom vi fram. Så gick vi direkt till Bion, vi bah" jaa äntlien går det lite bra.. " men ickasanicke. För när vi kom fram så va bion STÄNGD. det här va vi "DUCKARU ELLER??"  aa, men de gjorde dom inte. så dom öppnade inte fören 5!!!!!!!!!!! så vi gick och köpte fika på ica som bestod av: MumsMums, Chips, Läsk och Sugrör med choklad i. <-  fucking gratis (smakar skit)
gottgott.
´så vi satte oss på en scean, utanför Dieselverkstaden. Så öppnades dörrarna, vi sket i det å bah "men vafan dom öppnar juh 5, klokan e bara halv!" så va de en polis där så vi sketire å satt kvar. Sen efter en kvar typ skulle vi se om de va öppet. Lovisa tappade hela colan, å jag sprang fram å så va det stängt!
igen:P
så vi gick tillbaka till våran scean å fortsatte att stirra.. så allafall så ÖPPNADES DÖRRARNA. så sprang vi dit. VI KOM IN!!
bra,bra, så hade vi 5 mn tills tåget kom, VI HANN!! FATTARNI ATT VI HANN? (nej itne jag heller)
sen åkte vi hem. och nu sitter vi på datarummet. å lovisa hittadelollllooooooooooooooooo, :P de va lovisa som skrev, allafall hon hittade DRESSMANN tejp
nu ska vi äta middag pusshej*
Rebecka & Lovisa lllolllllllllllloooooooooooooooo´
de va oxå lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0