17 april

Hejsan
förlåt för att jag inte bloggade igår, kom hem sent, jag va med Tove nämligem. vi lagade världens goaste pannkakor, jag fick dock ägg i året då jag skulle knäcka dom lite snyggt med huvudet. menmen, det gick sisådär:P  riktugt roligt. vi hade nämligen bestämt oss för att åka på kickboxningen i alla fall(; ja blev rikitigt glad där, lämnade dock pastan:P tänkte kolla på Victorias match, men hon sa aldrig när den började så det blev kickboxning istället. Asså jag säger bara det. proovaa! jag höll på att dö av rolighet. Juste skolan har typ totalförbjudit blogg och pea menmen, jag e i skolan just nu. Älsklingen Lollo kankse ska hem till mej, å jag och Lovisa måste träna en timme framför Mördarfen,, omfg ja tror vi kommer dö, men lollo äre juh där å rääddar mej <3<3<3, vi ska på indienbazaren asså våran skola har det. Lollo och Elina K försöker typ skicka upp ett dokument tuill en skrivare, om dom lyckas? Näe, tror inte det, men alla fall
Vi jobbar då med resan ska kolla pea sen forstätta med Australien...
Träffade isak idag(: fast han e inte här, måns e här. men inte isak.. undra var han e menmen
nu ska ja arbeta
Salong Suckers
Pusshej
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0