2 april 08

Hejsaan<3
va hemma hos älsklingen Ida idag. Eller först i skolan så ska juh jag Anna och Ellinor göra en film, misslyckat eller vad`? säger bara det att det sög! haha asså vi garva hela tiden. men, men typ en as lång film va massor askorta klipp när anna sa "Rebecka, how yore doing?" (stavning?) men aja de va kul Isak å Tove skratta as mkt till den  aa ja med då (surprice?). Just nu hör jag på Thereses låt på pea. finfin, saknar henn ska ringa henne idag tror jag. haha kolla vad Therese berättade:

* En del parfymer, som klassiska Chanel No 5, innehåller ämnet grå amba, vilket i stort sett är kräks från valar. Men eftersom äkta valspya är så dyrt har många företag börjat tilverka ämnet på konstgjord väg istället.

* Många av de mest populära läppstiften innehåller krossade skalbaggar. Detta eftersom insekternas skal i pulverform avger en vackert röd färg.
Fräääscht va?
Hos Ida så typ tränade vi hennes kaniner ja = avunsjuk på henne! hon har allt 4 kaniner, typ pool å villa
dröööööm. men nejnej hon har itne allt:P
men nu ska jag göra ngt annat:, kanske se på tv vet inte
åh juste, har dumpat Alex
Rebecka goe´s kär i en annnan;P
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0