20 april, konfe

Hejsan
iår hade vi match, vann med 4-0 ;D
Ouff, idag e jag glad. min bbvän therese ska börja i mitt fotbollslag, & i min skola i sjuaan, asglaaaaad!<3
Att ja älskar henne är fan lika sant som att alla behöver luft för att leva,
å så e de juh
idag hade min käre bror Tob,´ Konfimation (stavning) ja mamma å pappa kom ofc sisst av alla :P, menmenm vi hann se hela saken alla fall sedan åkte "alla" hem till oss (typ, ja mamma pappa mormor morfar misa thomas pia.... ) de va roligt. åt paj, fikade me pannacotta, och kladdkaka.
hihi roligt just nu saknar ja mina älskade Isak, Therese & Lisa, och Victoria
Ohm, på tisdag blir jag 13, linnea har födelsedag hon med, <3
ska typ se på tv, prata med Therse
pusshej
ska äta sallad
Salong Suckers
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0