28 april

Hejsan
Idag är det måndag, varit i skolan en stund en katastrof mådde heller inte bra så jag åkte hem, om ja mått bra skulle ja gjort det alla fall. först kom jag dit, och så hade Totte tappat sin väska nån stans mellan Enskede och järla. så vi cycklade och letade kom inte så långt innan vi fick vända, visade sej att Erica hade hittat den, roligt. men så kom ja och Totte 5 min sent, Tuula fick värsta utbrottet, och typ började skrika, ja som redan mådde jättejättedålit satte mej bredvid Isak och sa "jävla fucking bittch, kan hon inte hålla käften? ja vet att man itne ska komma försent men vafan!?" så satt vi så as länge och sura för att hon va så jävla sur så sa isak "haha, hon har redan fått två stora Damputbrott, de här e hennes tredje" så började Munintrollet snacka om att ja å Totte skulle gå till Rektorn, no way, så satt ja kvar. så kastar Måns idiotiskt sin vattenflaska i huvudet på mej, ja jag kastar tebax (ofc?). asså ni skulle sätt Tuulas min, hon ringer ner till rektorn. ja asså fan va ja å måns blev förbannade, så gick vi troget ner båda två. menmen ingen tog med böckerna, haha, så vi skulle gå upp men vi satte oss vid ,matsalen och snackade, fan va lacka vi blev hon började skrika å gråta å sa att vi förstörde för henen? vadffan?? jävligt snällt liksom? fan va ja blev sur, sen snackade vi med Secca å manda, sen gick vi upp, ja beslutade mej för att gå hem för huvudet värker juh, måns fick nog sitta i klassrummet. jaja, sen skulle ja säga till Gerd att ja gick hem som hon skulle kunna göra ngt? menmen ja gjorde det allaflal, nu ska ja sova och hoppas på att huvudvärken försvinner om ett tag, så man kan andas normalt.
jaja
Salong Suckers
pusshej
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0