29 april

Hejsaan
ja, idag är man sjuk igen:( gick bara in på dataan för älsklingen bad mej, men de kanske var igår för han har redan hunnit gå, men de gör inget. får väll prata med honom sen dårå(: ska nog mest ligga och läsa i den varma härliga sängen hela dagen, se på mitt och annas program (Marlena är inte död bara så du vet Anna), jaa ska kolla näre börjar, mysigt, igår satt jag och läste på balkongen, fast först tog ja ner alla bilderna som ja har i mitt rum, bara för ja ville ha alla bilderna på mej och Lisa på samma ställe, men de blev så med alla. så ja har flyttat runt lite på bilderna(: men de är fint alla fall, ska ta det lungt nu. inte anstränga det värkande huvudet. bror min har redan åkt till skolan. typiskt mej att inte kunna somna om när ja kan!?
menmen, nu ska ja gå
Salong Suckers
pusshej
Rebecka
3, veeeeeeeeckooor(:<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0