3 April

Hejsan
idag har det varit en gaanska seg dag, först hade vi typ nån lektion, isak satt typ å garva hela tiden(;
sen fick vi bullar av läraren(: riktigt gott.. sen hade vi ett "prov" nej, men de va en mattetävling,´min mardröm eller vad?? men tror det gick bra i alla fall.. jobbigtjobbigt. Sen efter blev jag så trött på alla så jag drog efter Tove, fast isak hämtade mej typ:P
sen så hade vi skola.typ jobbade med resan ingen tror jag blir  klar inte ens jag. för jag e så jävla dålig på So,,  å matte ofc.
just nu e jag inne på tobbeno1 å hör på musik´, kulkul. vi slutade 30 min tidigare idag, roligt(;
ska kanske till Anna,, kanske, kanske inte orkar. Lovisa & Sandra fyller år grattisgrattis<33
vi skulle typ köpa en present till lovisa, men e pank. har precis betalat tillbaka anna, kanske får låna igen):
intekul..
Louise ska skuta i klassen, ´fick utbrott på henn:(
men nu ska jag göra läxor.
puss&kram
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0