3 april

Hejsan
på träningen va det riktigt kul<3(:
imorgon kanske jag och Anna ska på bio, har nämligien två gratisbiljetter till biograafen(: roligtroligt.
just  nu lyssnar jag på en lååt som e på en sida om mej å Lisa, jag vet inte hur jag ska göra med henne therese å  vic, vad ska jag göra licksom??
ajaah, men läser lite om Kina på vagabond, ligger lite efter i SO:n (aa)
Asså alla bråkar med mej, vafan e problem kan dom inte acceptera att dom har fel eller vad? vad e problemet med människorna..
aja, de blir väll inte bättre
nu e det inte långt tills Älskoh evelina flyttar :( fuck
och tydligen ska älskade Louise L, sluta i klassen!! fattar inte varför.( elr joh då men asså LOLLO är den bästa!
fan asså:(
jag orkar inte försöka mer. skiteride
acceptera eller stick!!
pusshej
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0