7 april

Hejsan svejsan
NU e jag i skolan, mamma e hemma spysjuk.:( stackare
allafall, vi har  lunch men ingen e så intresserad av det. vi (jag, måns, Isak,t, ANNA, Lollo och Tuulas glasögon) vi håller på med hennes värdefulla glasögon, roligttroligt(: vi ser sjuka i huvudet ut..
Isak leker men en fucking linjal som sitter på väggen. Måns blev utslängd från Musiken (igen) kommer inte ens ihåg vad han gjort, spela roll. han slapp musiken(;
menmen, vi ska till gotland (; det jag länktar mest efter e att  vi ska sjunga i kyrkan <33 *host**host*
fuck faacking kyrkmusikal!! de e klassresa. FATTA min pappa kanska ska med ORKA!!
Isaks pappa kanske också ska med. hoppas det så slipper min! asså ja skäms inte över honom men jag vill vara med mina kompisar!! inte med pappa,, :( stackars honomc):
syndsynd om han.:(
nu ska vi äta lunch...
pusshej*
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0