9 april(=

Hejsan
igår hade jag då fotbollsträning i regnet. De va kallt brrr,
idag har ja ofc varit i skolan (b) ååååååååh, valborg kmr älsklingen V till mej!<3 fatta va underbart om hon inte hade  kommit skulle det ta 10 månader innan jag fick träffa henne !! så nu e de bara några veckor istället. men hon kommer juh nu då roligttrolig! länktaar såå mkt!!!hähä, vi ska nog vara på mitt land å inviga gästrummet i stockholm yeah!<3
sen har jag träffat en liten(fett stor mat) författare, jag å isak hade roligt, men inte Måns, för han fick intre vara med. sen åkte jag isak å måns Hissen, fast så kom Saif, sen kom, Franceca, sen kom rubb, haha vi va as många och sen åkte anna å hämtade noter å ja fick inte åka med, så ja va med de coola grabbarna :P nämligen Isak å Måns, Axel e dock inte så cool. *host*
Sen mobade Saif, Isak, ¨å Måns mej för att anna inte va där å slog dom i huvudet för dom va dumma! haha,
de va lite roligt, men Helena H trådde inte på mej:( började nästan gråta där just nu jobbar ja me´aus´tralien, å sitter här med isak,<3 mysigtmysigt
nu ska vi fortsätta med det pusshej
Rebecka

Kommentarer
Postat av: Isak

grrrr!
;P

2008-04-09 @ 18:18:17
URL: http://www.tengz.blogg.se
Postat av: axel

tack då! :(

2008-04-13 @ 17:37:15
URL: http://acxel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0