Natt hos Elin

Hejsan
igåt-idag sov jag och anna över hos elin med: emelie, Linda, Jennifer å Bea.Typ alla ville bada, men de v juh kallt. så Elin skulle känna på vattnet, hon halkade i. blöt med kläderna på. ja å anna hyrde film Vi hyrde the grudge väldrigt lääskig. Isak å Måns skulle kanske ta en sväng förbi men måns fick dock inte. först åt vi pizza, mumsmusm, Till¨å med Linda to sej några bitar!, sen såg vi film.,  Efter filmen skrämde ja anna å jenny Bea så hon började grina (sry(aa)) deva inte meningen`!! så kom vi in sen ville vi gå en promenad. Asså kloclkan va 3 på natten, men elin å bea blev rädda å stack. så vi gick själva typ vilse. de v läskigt det med (aa) men anna skrämde lilla mej.,. sen kom vi in.. typ efter ett år, så skräämde vi Bea å Elin (Emelie å Linda hade dock somnat) men vi va vakna. vi skrämde varandra och jag slog huvudet i Beas knä., inte bra. slutade med Is på huvudet resten av kvällen. känner av det idag med tyvär. sen så va vi på badrummet å prtade, typ i 100 åpr. sen gömde anna sej i "dockrummet" och Elin å bea letade. Elin hade en stor klubba som hon dängde i huvudet på anna, fast hon missade som tur va. Hon trodde anna va nån liknelse av The grudge,, läskigt, fack hennes min synd att a inte filmade:(
sen idg åkte jag hem ofc, prtade med älsk Isak. å spelade fotboll
Lovisa å jag e rädda för mördare
nu ska jag vila lite
pusshej
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0