superhero moovie, med bvän Lovisa<33

Hejsan
haha den helt misslyckade dagen (otur som fan) blev den roligaste ever! Efter middagen åkte ja pappa å lovisa till bion, pappa körde oss(: så kom vi fram så va Denise där typ hon bah"hej rebecka" min pappa bah "hej rebecka" jag började garva, pinsamt (aa) Lovisa satt hela tiden i bilen åbah "vi kommer antingen dö av garv eller somna , alla kommer somna!" så gick vi in till bion. haha asså alla satt på rad 4, men jag å Lovisa satt på rad 3, haha asså i mitten av raden å ingen satt på hela raden å ingen satt framför oss. haha de va roligttroligt. Så satt vi där helt själva haha, så kom typ Julle ¨å några av min brorsas kompisar jag bah "ooh,, undra va tobbe e" så kollade ja upp så satt han där! jag dog av garv, fast lollo dog mer!
haha, så började Reklamen å v garva så mkt så alla bah "tyst där nere!" haha de lät så kul så vi garva mer. hah så började filmen, alla garva å ja å lollo bah "vah?" sen började vi garva för vi inte fatta, sen så när ingen garva garva vi as mkt. jag höll på att dö-.-haha, så typ såg vi filmen å i slutet lollo bah "men vafan, så kan den itne slut dom kan juh inte bara..... " vill inte avslöja slutet dårå(:
så hon fick mej att sitta kvar sen så kom det vrsta mkt till!!(:
sen stannade vi kvar tills slutet  ni får veta själv om de kom mer.
haha, sen stängde den så vi gick, ut i parken å körde kull
asså jag älskar Lovisa zwedberg<3
bästavännen asså<3
Rebecka
p.s lovisa skrev i mitt autograv block "do you wanna be my Superhero" å jag skrev "yes, i wanna be your superhero"
de kom vi på efter filmen(:

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur var filmen då? :)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-04 @ 21:13:21
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: lisa

Kika gärna in på min blogg, kram! :)♥

2008-04-04 @ 21:20:00
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Hanis

haha vill också se den filmen!!!
Verkar såå rolig!

2008-04-04 @ 21:29:44
URL: http://hanisbananis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0