Tilde

Hejsan
 idag var jag och anna på Ip, vi har typ en cup den heter tydligen UMBRO cuppen, träffade Vic´ hon stod i mål. Just nu är jag hos Anna, vi dog verkligen åt "Tilde". Först köpte vi typ Hamburgare så satte vi oss och åt. Sen joggade vi runt planen för att snacka med Victoria, det gick sisådär för dom hade snack så. Sen gick vi tillbaka så satt det en liten tjej på planen  vi började garva hon va äckta wanna be sjöjungfru (stavning) sen hade hon en mössa som fick henne se ut som en katt. alla fall så först klättrade hon över ett staket  å typ fastnade, (vi döpte det lilla barnet Tilde) så fastnade hon typ med handen jag bah "ACKTA HANDEN ACKTA HANDEN NÈEEEEEEEEJ!" fett kul., så hoppade hon ner. vi garvade ofc, sen skulle hon gå nån stans men det låg en planka ivägen så hon lyfte på den, så gjorde hon helt fel så den fastnade. Sen hade hon problem med den.. ´sen när hon äntligen fått bort den. tog hon den igen och höll i den. haha, vi satt bara där å garva åt henne (hon va typ 5?) sen så la hon ner den, så välte den så höll hon på as länge med den, sen bara drog hon? Så plockade hon upp en pinne jag å anna bah " hon e wannabe GANDALF;&FRODO!" så stog hon på en bänk å typ "paddlade" med sin pinne, roligttroligt!!(: så kom hon fram till trappan hon hade pinnen i ena handen och en boll vod fötterna. Så fick hon upp bollen på första trappsteget (använde fötterna dårå) så kom hon upp till andra, sen när hon kom upp till tredje (typ) ramlade bollen ner. Men nejnej hon gav inte upp. Vi satt i typ ett år och stirrade, gah äckta "Tilde the movie" eller typ "Tilde goes skuta upp en boll för en trappa (the movie)" vi Dog a garv, sen så va vi tvungna å gå-. så kom hon n ästan längst upp, så ramlade bollen ner. omg.. men tillslut, tillslut  klarade Tilde det. hon kom upp. jag tror jag&Anna blev mer glada än hene

Sen en sak till.. Jag älskar Anna mäst av allt ingen kan ändra det<33
hon e min bästavän i ur&skur
ville bara att  ni skulle veta det..

Pussåkram
Rebecka

P.S våran andra match e klockan 7 på konstgräset, vill ni kolla??
Anna heter på blogg: sprayan.blogg.se kolla de n järna

REBECKAÄLSKAAAAARANNA!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0