Umbro Cup

hejsan
igår gick det ´riktigt bra att spela mot vallentunaa, vi vann med 2-1 tror jag kmr inte riktigt ihåg..
allafall idag så va det cup ofc,<3. Amanda va där å hjälpte till. <^> de va riktigt bra.  Vi spelade mot BP.. anna stod i mål första halvlek, hon släppte in ett mål. Sen precis när Filippa skulle skuta mål så blåste den fucking assdommaren av (hennes ass e störst i sverige).  alla blev as sura på henne, ofc.. sen andra halvlek stod Amie i mål.. hon släppte in ett mål hon med.. å amanda höll på att göra mål men de blev nå fel.. för dommarjävlen bah "nejnej,.." fuck henne. 
så vi förlorade pga den fucking assdommaren. 
HATAR HENNE!!. 
Älskar mitt lag<3,, 
eftersom att alla e så jävla snälla
sen sa ass´dommaren de sakerna som fick mej att vilja slå av hennes asset. 
Dommaren: Ni spelade bra, men dom andra va lite bättre, men ni kommer igen nästa år!
Anders (tränaren): Nej? iår!
Dommaren: Tror ni det?
 
Fy fan va sur jag blev, nej nu ska jag sluta skriva.. 
hejdå.
ska ha det så fucking b idag, kom gärna förbi<3(:
                                                                                         puss hej
Rebecka                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0