Hejsaan!

Hejsaan
har spenderat de senaste två dagarna med älskade Lisa och Victoria. vi hade riktigt kul, jag har aldrig skrattat så mkt i mitt liv som när vi såg på The Grudge två. haha asså gud "haa.. chinaga!" undra hur många gånger Lisa ficl spola tillbaka? eller när Victoria ramlade av stolen.. haha, när lisa haha höll på med min krycka med munnen, våran dans, ! :) liksom ingen kan skratta lika mkt som jag när victoria köper en typ svart fondausion (stavning?) och ser ut som en jävla.. ja vet inte vad? jag älskar er verkligen mäst. hr får ni en liten fin bild från vårat vattnkrig som vi hade. eller mäst victoria och lisa. för jag tog han om valter (stavar man så?)
Älskar er.
Skrik älskar Panik och.. ähum hercules typ
juste, sågh as äckliga filmer THEM; som tyfligen var sann så vi dog, och fear dot com. så jävla underbart läskigt, sen dog vi på kvällen (a)
älskar er flickor! :)
puss på er nu ska jag äta !


lisa (eefterbliven@, ), Victoria (JAGUAR@), och så Jag (raurw@)
Photo by Victoria ofc:)
puss




'

Kommentarer
Postat av: Filippa

*fondation.. typ.. (??)

2008-08-13 @ 18:27:21
URL: http://typisktfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0