D.E.R.M<333

hähä asså igår (<3) jag å daniel e ju ihop (:)) sååå.. typ i skoloan på sista lektionen så va det aaas mkt människor i B klassrummet typ.. inte så många men anna Erik simme, alex, Danne typ.. sen kom ida alla, men asså så pussades jag å Danieeel. jaa , så alalfalll blabla så kom ida å simmon å pusspuss på dom:) sen efter så gick jag till bussen (spraaang:() så missade ja den näsätan sen åkte jag hem blablabla i 100 år. så fick jag ett sms från ida ;( typ ledsen eller vad fett taskiga allla fall, asså det stod typ att Alle Elli Malla i Ida hatade mej, fack fett lack jag å Aja blev alla fall loggade jag in på msn å Pea (ofcorse?) så chattade jag med Erik, (såklart:P beroende av dator 24/7) så pratade vi om rtyp att malla hade varit taskig mot mej i 100 år, sen snacckade jag å daniel<3, sen loggade Malla in å typ sa förlåt. mm rigth? som om hon brydde sig tänkte väll jag dah, men asså omg. hon typ skrev förlåt i 3 år jag ba "nej aså du behandlar mig som skit va fan" hon sa "ja vet,, förlåt min hjärna e lite kockoo becka!" sen så började hon gråtta,, ooooookej?? som om hon gjorde det verkligen ttänker väll ni. sen sa hon att hon typ ville dö utan mig så jag fick panik å sprang hem till henne.. haha,, asså de e de bvästa jag gjort, hon stod seriöst där å grät, aldrig att jag lämnar den vän som gråter som en gris för mej:) så kramades vi :D seen.. haha msn fore lajjf så prtade vi med Erik som sminkade sig som en höna, sen med Danne som typ va en ärta, fast Erik e ett frö som heter Anders som bor på en flygande matta å anna e habnd Jasmina <3 olallaa, alla fall fredag i mit<3 kanske ska sova hos Han då (erik, meed  DAnne ofcorse?) asså D.E.R.M haha asså mallas hjärna e bäääääst haha derm fåre lajf. idag ska alla dfaall ja å malla hitta på ngt, fåre se vad det blir dah:)
Pusspuss
Vegitarianen på två ben:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0