fredag-lördag men älsklingar

heeeeejsaaaan
igår va jag i skolan.. vi har ett projket (stavning?) som heter Huset. vi ska typ ski´riva en bok å så. om man gjorde klart det tilll igår fick man baka tårta med en kompis- Ja och anna skullle baa, ja köpte grädde, strösssel å chokladsås och anna köpte typ tårtbotten, banen mssor av bär blablabla.. så alla faall det blev VÄRLDENS snyggaste tårta. eftersom att anna &jag e som vi e så åt vi med ansiktet.. Vi åt en heeel tårata med fejset (mådde iola ellervad?)
sen kom jag hem.. ja skulle träffa älsklingarna Therese & lisa.. Så ja gick ner till centrum för att träffa Therese,, så handlade vi lite saker sen gick vi upp till Theres och lagade mat. Vi lagade pasta, currysås med skinka. de var jäte gott sen kom Lisa ovch jag behlvde nästan gå direkt.. Det var  mat hos mig sen åt jag sen gick g tilbaab till Therese (asså fredag) så frågade jag im vi kunde få sova hos Lisa,, aa de fick vi så frågade jag pappa aa sa han.. så sminkade Lisa mig.  hämtade vi lite sakr hos mig hamnade på rummet med instrumenten och dansade.. sen orkade jag inte vaar kvar så vi drog till Macken.. vi handlade typ popcorn, lääsk, och typ godisrulle. de v gott. så gick bvi til Liiisaa. så skulle vi sova på hampus rum så vi poppade popcornoch gick in hit. Sen låg vi och möös liite chattade och hade liteee priivata samtl. det var riktigt kul sen somnade vi vid halv 1 1 éller ngt sånt. ja va alla fall fett trött ja vet inte  varför??
nu så sitter Lisa i sängen icg sminkar sig fast hon inte behöver, Therese e och hämtar en spegel. vet nte varför ska fråga närhon kommer tillbaka. Och jag sitter i en fåtölj i Hmapus ru och skriver å chattar med macan. therese ska också sminka sig, fst hon nte behöver det heller. jag ska oxå sminka mig.. fast jag behöver det.
Puss&Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0