laser

Hej alla sötnosar<3
i fredags (söndag idag) sov jag anna och lollo hos Sara, först åkte anna å jag till sikla sen fick vi vara hundvackt till en tant. haha så satt vi där i 100 år å väntade. sen efter 100 år kom hon, så åkte jag till sara lollo gickhem å anna hem. så sminkade jag mig å sara i 3 år, sen åkte vi på Disco, asså aldrig vari med om bättre, fast innan åt jag en vegitarisk pizza som va jätte konstig.  Så dansade jag å anna med en shal spom hon vann å jag vann en tröja, så kom botten anna så stod vi på en högtalare!! sen så ställde sig alla på bord så ramlade en tjej ner å slog sig HÅRT aså kom våltäcksmann låten, å alla dansade som galningar, så anna å jag dog av garv när ida dasnade fett snyggt! haha, fack va kul de va. så drack vi allas drickor som stod där sen snurrade vi så vi ramlade, sen åkte vi tacos (taxiii!!) hem, anna å jag satt å sjöng som flummo. så dog vi för anna å jag skulle sova på en sackosäck som ja kallade sackosex som hette Fatboy,så ackta dig du valdemar hjaklmar, sen gavade vi så mkt, asså fett fulla eller ngt typ fel dricka hade vi fått.
LASER FÖR ALLTID
LOLLO ANNA SARA EVALDEMAR REBECKA, VÄNSKAP LIVET UT<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0