Therese å Lisa<33

Idag (söndag!) vaknade ja tidig mamma ¨å pappa åkte iväg å tobbe å julle skulle till kyrkan (konfemation eller vafan de heterså jag va hemma å ringde Therese, så pratade vi i 34 minuter innan vi kom på att vi ville göra nt, så jag gick upp till Therese å knackade på det snöade som fan, så gick Lisa å öppnade dörren., så gick jag in å kramade dom. alla fall så läste vi i en tidning alla insändare, så spelade vi Giuttar herop, först fick jag Failed i easy sen you rock ;D fast allafick det men jag MÄST haha, så ringde vi en böna, som va en ärtböna å Lisa satt¨på mig å kittlade mig så jag dog. sen kittlade vi henne å hon skrek så mkt så vi fick kväva henne, hahhaha!! Så gick vi in på badkaret som vanligt å badade (NOT) sen kissade jag på mig av garv när ärtan pratade så drack vi sprite ¨så fick jag sprit? haha jag dog av garv, så satt vi å garva, så skulle vi plocka undan disken å så satte bönan på en sång om pulla närTherese mamma stod där, fack therese sprang å gömde sig men jag la mig på golvet å garva, asså jag älskar Therese Delin och Lisa Ahlgren Bergholm
seriöst MÄST!!
hejdå
/ Vegitarianen(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0