CAFE RAJT!!!!!!

Hej alla..
vill ni besöka mitt cafe?? mittå annas ligger i vattnet Rajt
Det har ingen address, simma bara så mycket du kan i något som kallas HAAAAVEEEEET!!!! Så kommer ni fram och får kalla fiskar i magen. Menmen, just nu har vi tråkig lektion i skloooola.an,. hela min jordenrunt resa kommer ta 100 år, för jag har gjort 3 land på typ hela sexan. asså de e typ 58 LAND!! nejnej, men ericaaa ska kolla nuuu.. 16 länder, å jag skulle varit klar innan jullovet menar det har redan varit?? e man BÄST på planera eller hahahahahahaha. jag kommer ju as långtt när jag sitter å skriover blogg, haha citat av Ericaa. hahhahaha har vi det här tråkigt, å vi e besvikna på oss själva för att vi e så dåligt. haha så kommer anna "nu e det klaar nanananan" asså en hel klass lystnar på mig. anna ropaaaaar kommer snaaaaaaaaart!!!! hahah g¨å in på www.youtube.com och sök på rajt.. hahaha spring loppen e jag ¨å anna..
hahahahaha jag dör.- hatar skolaaaan idag, jag har vartit sjuk det va inte kul): nu måsste jag skirva mer.. på jordenrunt, kanske skriver senare men tvivlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0