Nattt hos TOOOOOOOOOVE

Hej alla.. asså GMG asså jag sov hos Tove inatt afack va kul, först spelade vi Twister ahaha asså jag va as dålig på det,, háhahahah sen så gick vi ut!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG de va ett psykhem¨å dom som bodde där gick in i Lycktstolparna med ludd på, sen ramlade jag ner i ett hål e en backe hahah!! sen så red vi häst å åkte "motorcyckel" hahaha Jag ramlade av!!! Fy fan, sen skulle vi gå till ett hunddagis haahha men asså de va ett elskåp som lät as mkt, å de va asmörkt i skogen, men vi gick i alla fall. Men så kom vi in i skogen så hörde vi RINRINringrinrRINGRINRringrnir hela tiden,, ¨så stannade vi, så slutade de plinga!! asså de va as läskigt!!! ahhaha så vi sprang ivääg!! SEN KOM EN TRETTIO SKYLT AAAAAAAAAAAAAA; HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH sen kom en ROOOOOOOOOOSA bil sen en bil med ett berg på.. asså  sen såg vi på film tills det blev natt å då sov vi
Hejdå pusspuss

nu ska vi kasta ganen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0