SAAAAAAALLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!

ASSÅ AAAAA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖRR- ASSÅ ISAKT JAG Å ANNA ASÅ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! FAAAAAN VA KUL ASSÅ FYRRORNA SOM E BREDVID DATASALEN LYSSNADE PÅ TYPP PÅ EN FILM?? NEJ MEN DET HANDLADE OM TYP OM PUBETERTEN( vi såg oxå en sån. det handlade bara om en ungdomsmottagning,men de va mkt roligare när man inte fatta ngt). SÅ ASSÅ VI LYSSNSADE FÖR FÖRST VA DET MUSIK SOM VI DANSADE TILL MEN ASSÅ AHAHAHA SÅ HÖRDE MAN "JA DÅ BRUKAN DOM GILLA ATT SÄGA SÅ" ASSÅ AA VA VI GARVADE SÅ BARA BÖRJADE DOM PRATA OM ALLT. Å SÅ DANSADE VI SÅ HELLT PLÖTSLIGT SÄGER TJEJEN MED BHN (asså hon hade snackart om vf hon hade en :P) "NEJ MEN ASSÅ,, OM MAN E BRA PÅ SALLAD SÅ SPELAR DET JU INGEN ROLL??" ELLER NÅGOT SÅNT ASSÅ AAAHAHAHAHA Å TOVE FILMADE DE. FACK VA KUUL!!!!! A AAAAA MY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD INGEN KAN FATTA UTAN JAG ISAKT ANNA  TOVE Å ERICA. HAHA ASSÅ FY FAAAAAAN VA KUL  HAHAHAHAHAH ASS¨VI LÅG PÅ GOLVET Å GARVA hahahha ASSS¨SERIÖST??
SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?SALLAD!?
fy fan va kul det va


hahahahahah,, jag e en frusen fisk:)
hahah älskar er(:
sen sneare idag haha jag satt å sjöng så toog linda (liindow) uppvideosamtal men jag fatta inte det så jag fortsatte sjunga sen sa hon att hon hörde så jag gömde mig under skrivbordet!! hahahahah sen så stängde jag av micken (trodde jag) hahahaha så asså hahah de va as kul för jag hade glömt den på.... hahahahha asså älskar dig Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0