10 juni

Heejsaaan!<3
Idag var ja med Lovisa! älskade älskade.. först åkte ja dit så ringde hon

var 5:te minut för jag aldrig hittar! haha, så gick ja dit så tröck ja koden som ja älskar att trycka ja är helt kär i den.. aah allafall så åkte ja upp och Lovisa skrämde Livet ut mej, jag lovar ! ja dog!  så skrek jag "SATAN I GATAN VAD RÄDD JAG ÄR!" bara för att jag och Lovisa alltid säger det.. haha, så gick ja in där så skulle vi hyra film., så vi gick till DIESELVERKSRADEN, där har dom väll bara faktafilmer? haha, menmen så hyrde vi Supersizeme, bara för jag och Lovisa gillar SUPERFILMER, Superheromoovie, super..what happens in vegas, & Supersize me, så såg vi den med Chips och allt, så va de värsta fakta filmen om Hamnburgare på Mcdonalds!hahaha, trodde ja skulle dö i en fuckin timme och 40 min? juuuusteeh, de första ja fick göra när ja kom till Lovisa var att höra på en sak? haha assås de va as läskigt ja lovar. haa
aah allafall, så såg vi den där tråkiga filmen och dog av garv bara för den va så tråkig. haha, så kollade vi på bilder i ett år, sen kom Anders hem, (hennespappa) så frågade vi om de inte gick att ja kuunde sova där? Lovisa sa innan "han kommer bah : nej inte idag, det funkar inte vi måste fixa..." exakt så här sa han "nää, inte idag det funkar bara inte, vi måste fixa en massa saker!" hahaa asså ja bara började garva sen blåste de så mycket så ja höll på att flyga bort? haha älskar dej Lovisa tack för att du står ut med mina tvångstankar jag har!
Älskar dej

Hejdå Suckers
puss /Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0