7 juli

Hejsaaan!<3
idag ska jag spela match, asså de e vänskapsmatch typ, mot ett bättre lag. för Värmdö tror ja det var drog sej ur:( så nu får vi inte vinna över dom. menmen, idag kanske jag ska sova hos Anja&Nicole, och imorgon ska jag på Grönan med dom, på måndag med anna. får se vad jag vågar åka. jaah, igår såg jag på Teve ungeför hela natten... hade de ganska mysigt igår mamma och jag var på stranden! jag har bränt mej överallt. någon dag ska jag prova det här med Citron i håret de sägs kunna bleka det lite. om ja sitter i solen, men liksom jag har bränt mej:P, igår sov Julle över här, min brorsas kompis anna och ja va på Scools Out roligt och så råkade anna döda en fågel på avslutningen om jag inte sagt det..
men nu ska ja göra annat
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0