Sofia! <3<3<3

Hejsan
idag är jag arf. för jag skulle sova hos Sofia, men våra föräldrar är knasiga så dom sa nej.
jag är så arg så när Sofia gick ut gick jag ut
jag gick och gick och gick
sofia gick och gick och gick
till Saltsjö Duvnäs gick jag (!!) hon med.. så gick ja i en timme.. sen såg jag henne. En ängel! så sprang jag SOFIA! skrek ja över hela resturangen, REBECKA skrek hon
sen kramades vi i typ 300 år,
värsta film saken.. åh de blev som en dikt va fint:) haha , men nu måste ja ringa Fia, ja tog nämligen tåget hem för de km ett.  asså ja gick dit för ja inte hade nått kort lilla jag vill inte ha böter, sen va de nått konstigt tåg som inte stannade NÅGONSTANS! så ja fick springa jätte långt
Fia ja älskar dej!

Kommentarer
Postat av: Filippa

nämen lilla becka, har du aldrig hört talas om snabbtag?? som bara stannar i järla, fiskis o igelboda? hahaha xD

2008-06-21 @ 20:29:55
URL: http://typisktfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0