SOMMALRLOV! :)<3

Hejsaan!
idag är det nämligen första dagen på Sommarlovet, ja räknar bort igår när de blev sommarlov för oss. efter att ha kramat om Lollo i ungefär en timme lät vi henne gå, fan de kanske va sissta gången igår jag såg henne! de gör så gryymt ont att veta det. liksom jag älskar henne,, men just nu firar jag sommarlovet lite ensamt tyvär. med en påse maltesers och lite lääsk som ja fick av Steffanos (vet faktiskt inte hur man stavar hans namn) men på avslutningen hade vi de ganska roligt..idag ska ja till min fucking sjukjumnast! AAAAAAAAH, annars hade ja kunnat vara på grönan med Vic nu:(
aja nu ska ja göra nått annat
Salong Suckers
pusshej
/Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0