29 mars

hellou (:
igår va jag på tvåan med kära vänner, men Paula å M drog så ja va typ med Madeleine, Franceca, Maria å sen kom lilla charlie, de va riktigt kul. trots att madde tog sönder min väska å sminkade me som ett asswhole i ansiktet

Idah e jag hema hos älskoooh erica, hon sitter å ritar med sin mascara  på ett papper. omg vi ahr ingen färg, nån som vill ge oss målarfärg jag å erica is the "papperskorg" paintingare.  (jahup stavning?) hör på liite fjortisdunk on tobbeno1, haha hela ericas tumme blev svart. ska sova här ofc,, juhste igås fatsnade jag för ja va siskofren (neligt mandana) å ydligen e ja en mygga, rigth? elr madde, Franeca, Charlie, Mandana å Malle kallar mej det
aja nnu ska jag göra ngt med älskus ericaah

Puss på er alla fuhckers<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0