blodsystrar RAN

Hellou
idag hare varit en mäster bäster dag. på morgonen så typ berade jag bort, men sen snackade jag med anja å jag fick komma hit hem till henne å nicole ganska tidigt (yeeah) sen så kom jag hit så va ja med anja lalala, sen kom nicole å¨lalalala. vi gick ut med en as söt huund verkligen ja lovar den hette: lovis

asså omg den va soh cutie

mm, sen va vii med den ett tag sen beslutatade vi oss för att vi skulle gå till lännbo. för er som inte vet vad de är som inte bor i fiskis elr knr ngn här så e det en gammal skola som ngn tände eld på  som typ alla går in i å klottrar.. eller många alla fall. så gick vi dit asså Anja å Nicole gick typ där när dom va små så dom fick as många minnen, så vi gick ut igen (de e lite läskigt(a)) så träffade vi min bror, och hans kompisar. som skulle fastna? fattade inte, så följde vi med dom så hade en halv fucking igelkott fastnat på tobbes röv? asså de va as kul haahaha., sen fastnade den på mej ja bah "ooooooooh!! ta bort, ta bort" nicole ba "men shit?" tobbes kompis bah "oh nej nu ´dör hon" timo bah "mm..m " anja bah "HAHHAHAHA" så alla fall så skulle dom stänga dörren å se om dom kom u svar: nej
haha så ja anja å nicole blev dandandandaaa: charlies änglar
å sparkade upp dörren. yeaah!:)
fätt kul, sen så gick dom in i andra rummet. vi hade inte tid med at sparka upp dörrar, eller Nicole hade men inte jag;P så¨slog ngn mej i magen, typ vinden? men det gjorde ont alla fall:( haha fast de va kul för anja å nicole tittade på varandra å typ "huh?" haha så gick vi in i typ ett tavel rum å skrev lite saker. så tittade vi på allt glas, på varandra å bara "asså vi ska vara vänner för livet, lets bli blodsystrar!" aah de va en bra ide´rigth..
ja vet vad ni tänker,, ja de e de (not?) men det va det on real!
så vi tog lite glas, från den sönderklottrande brinnande nergasade skolan å skärde i fingrarna, nicole började blöda å typ "ýeey fore meh!" sen började anja blöda hon bah "yeey fore me!" men jag har typ superstark (eller som anja säger extraextra) hud så de typ tog 100 år å blev värsta såret märktejag sen. asså faan va kalt de blev sen, asså de va as kallt ute typ 35467- oC så asså vi frös ihjäl., sen skulle jag se hur det gick för mn bror, asså dom hade sparkat hål i väggen? hahaha asså fsaan va de va kul, värsta "titthålet" mitt i väggen så gick dom vidare jag sa till the twins "asså visa inte att vi blöder nu för asså jag vill int bah säga: vi togh lite glas å skärde soh what?" ahaha asså vi hade juh klämt fram det as mkt å typ blandat allas blod å så så det såg lite otäckt ut. i promisse you babe de såg ganska konstigt ut! hahaha, så typ anja lyste på sitt finger å bah "fan va de svider!" tobbe bah tittade på henne å sa"shiet, blöder ni?" alla började typskratta å anja bah "eeehm,, nej?"  haha 'äckta dum? så han bah tittade på mej å sa "ey, fett osis de e juh fullt med gift å gaser ni får allt fixa det där.." sen gick han å hans följeslagare vi typ tittade på varandra å bah "faan... va kallt de e" haha, så sprang vi ut å hem haha fett kallt! mina händer blev typblåa å fastnade överallt för dom va så kalla.
fast vi får se, mår inte så bra just nu tung i huvudet å illa.. fuckaalola men ajah, det får väll försvinna, säkert bara all gas från sprayburkarna
ha de bra i pååsk jag har haft det
pussåkram lingonbanan
Rebecka and her twins called Anja and Nicole
Ran 4lajf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0