Ericaah Soulmate<3

seriöööst, bäässta kväällen!!<3
först gick vih ner till doonken, de typ kom en killeh å typ skööt ngt på oss ur sitt sugrör erica typ "aaahmen, palla dej lilla skit"
vi åt två Cheeasburgaare var, en mellanpommes å typ cola (var oofc;) kan hälsa madde att jag ätit nuuh(:
Sen blev jag kaffe sugen..(?) árd såå i gick till Seven elever å köpte två latte.. mm gott, rigth?? (noooht!!)
så tyyp överallt där vi gick erica bah"nej inet dom!" å vände ryggen till. problemet e bara att på hennes tröja står de "HEJERICA!" menar e hon smart elr? (aa) haha
så kom de typ 5 killar åh dom bah "tjena tjejer" jag "eehm,  heeej.?"
ialf vi satte oss i ett fönster typ elr ngt i Eriksdal, så Erica höll på att spy av sin latte så hon dissa den :( hah men jag drack min (typ mer än halva,, )
hahaa nu går erica för att fråga om vi fåt göra kaffe, ouff (; hoppashoppas
men ialf, så va vih satt där åh typ  "vifta ed händerna fjoortis, vifta med händerna fjoortis, vifta med händerna fjortis vifta med händerna om du fjortis.." hähä, kuul asso.
sååh, ialf så kom det upp . (vänta ska göra kaffe). haha asås vi har sokrat fett mkt!! de smakar bara socker å mjöl i ericas kaffe (hon spyr typ) mitt smakar as mkt socker, ing mjölk å pyytte lite kaffe'
men iallafall i eriksdalsbadet så kom det värsta killarna så här vare

killen: Eyy, drikeru kaffe?
jag: ehm , ja?
killen. abou. asså shit tkr du om det eller? hur gammal e du?'
jag: 13..?
killen: och du tkr om kaffe?
jag: huh..? ehm.. lite kanske
killen till sin kompis: eyy, du hon dricker kaffe, hon e bara 13 å gillar det?
jag: huh?
kompisen: oh, (satte  på musik)
killen: gangsta jaaou!


sen gick dom.. haha fett ard? aee , liiite rolligt
sen gick vi hem åh de regna .-. så jag kasta mitt kaffe
å så ggick vi rn omväg före regnade stenaar. (asså nån kastade, från ett hotellfönster)
så gick vi igeno Ringen igen å eria bah "fuck inte han" (igen). hah ja bah vem? hon bah "de e nicho" jag bara garva å sa "HÄLSA!!" fet högt. erica bah "NEEEEEEEJ nevaah!"  jag bah  " erica blir rööd" erica "amen,, aaaaagh"
"han ser ut som en korsning av en groda å en flodhäst" / Erica, citat(;
nejmen nu ska jag dricka upp sockerkaffeet
pussheej på er<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0