liten fin liista

Öppna din SMSinbox.. Tryck neråt fem gånger. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan. Upprepa på nästa fråga, osv. Glöm inte att skriva avsändare!
Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten:  jag ljuger inte!! Jag snackade med nån / Elvira
Vad gillar folk bäst hos dig?:  mej jag älskar min pipa men jag  älskar dej mkt mkt MER! :-*/ANna
Vilken raggningsreplik faller du för? : "Ska inte på träningen i helgen morfar fyller år men du kan hd mej på måndag om du inte glömmer :-* fack att filipsa inte får!?:( " / Anna
Vad var det första du sa imorse?:"Just det ta med er pengar om vi ska äta nånstans, puss" /Anna
Vad är det sista du kommer säga innan du dör?: "Äh dra åt helvette" /Therese
Vad säger personen som gillar dig mest just nu?: "Därför att du är dum" /Therese
Så vad säger du under förspel? : "mhm, vad e de?"/ Filippa
Och efteråt? : "Förlåt om jag väcker er men undarar om ni båda inte kan komma till mig idag? puss" / Anna
Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord: "Va? nejhaha för det första hittar jag itne och hur ska jag komma till henne nu mitt i natten? kom till mej har b!" / Anna
Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?:  "Fiskis.." / Tobbe
Vad sjunger ditt favoritband om? : " Asså näve veta nu om vi ska göra ngt  haha hälsa filippsa, pusspuss på dej"/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0