Min helg med L.A.R.S

Hejsaaan
min helg har varit helt underbar utom några saker med några kompisar. I fredags så va ja i skolan sen åkte jag å anna till Sickla skola å träffade Lovisa. Sara va också där men asså vi skulle handla en present till henne så hon fick inte följa med oss till Skickla köpkvarte, elr vad det kallas. Så skulle vi handla till Sara, men ja skulle ha legins å lovisa en trööja, men asså så hitttade vi rosa tröjor, hah så provade vi dom aa, jag ville ha den, fast den va rosa å som ett nattlinne. så va vi där i typ 2 timmar å provade kläder, sen köpte vi den dyra rosa tröjan. för vi skulle vara "the pink ladies" såå sen va vi tvungna att köpa ett skärp så vi gjode det.. sen va det en timme kvar till festen började sa Lollo,, så sprang vi å köpte en typ silvrig prick till Sara! asså:( stackars henne så köpte ja lila leggins å anna blåa, så sprang vi till en affr å köpte Chips å Ostbågar eftersom sist hade jag å anna tjatat så mkt på chips å ostbågar så vi ätit upp hennes. sen så sprang vi till bussen fast missade den haha så efter 100 år kom en buss. sen så satte vi oss på den, så va Edvin där. så började Lollo snacka om ngt as konstig hon va helt borta hon ba " nu fattar jag inte" haha asså klockan! asså vi trodde den va 5, men den va bara 4 asså snacka om att vi garvade! haha så edvin satt där å bah " braa humor?" haha. så kom vi äntligen fram så åt vi cream å slog in paketen så det blev ett piano? haha asså de va as kul, så skulle vi göra en sång till Sara för de va liksom en dålig present vi köpt tyckte anna. så skrev hon på¨bksidan "till Sara FRÅN ANNA och.. " sen fick inte mitt namn plats så ja blev as sur. haha sen bör vi om å sminkade os as mkt. så kom annas mamma å hon fick inte se oss så anna typ kröp på golvet haha jag dog av garv, sen så fick hon se oss å ta typ 597 kort, sen åkte vi så öppnade sara å vi sjöööööng! haha hon blev glad. fast Valdemar blev rädd. å Christer gick runt å bah " jag ska mosa er i morgon" så dansade vi. sara blev ganska glad alla fall för presenten. sen gick vi ut, haha de va as kul. sen gick Sofia å Alva hem, så gick vi upp på Saras rum. sen gjorde vi massa saker. sen så berättade anna en spökhistoria om balettdansösen med Röda ögon. sen gick hon p¨å toa. sen kom hon tillbaka å så tittade hon ut igenom nyckelhålet så började hon garva å skrika hon sa " asså de e rött!! kolla de e rött!" asså ja trodde det inte efter som hon bajsat nyss. men jag vågade inte titta (A) så efter 100 år gjorde Lovisa det. asså haha hon bah "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! DE E RÖTT!" haha så kollade nike hon sa " NEEEEEEEEEJ ASÅ ASSÅ NEJ ASSÅ NEJ DE E RÖTT ANNA LJUGER INTE!" så kollade sara hon ba "ASSÅ VI MÅSTE ÖPPNA DÖRREN Å KOLLA JUH!" så hon försökte öppna ja ba "NEEEEEEEEEJ! ASSÅ NEVER OM DE E HON SÅ NEVER EVER ASSÅ!" sen kollade jag DE VA RÖTT!! ASSÅ FATTAR NI DE VA RÖTT! ja blev as rädd sen la vi oss  å typ garva, skrek å va as rädda. hahahahaha, så hörde vi att de sprang ngn i trappan, ja ba "asså hon springer ner nu å hämtar en kniv" SÅ ÖPPNADES DÖRREN! asså alla fem bra gömde sej under täcket! fy fan va lskiigt det va! så va det Christer, så sa Lovisa "måste se hur ni gjorde det rött" så va det  inget på nyckelhålet, de va inte rött längre, å alla hade ju legat i sängen, sen gick christer jag sa till anna "anna hur fick du det rött?" hon sa "vadd¨jag fick det rött?" jag sa " jo asså du sket sen va det rött konstigt rigth?" hon ba" asså kollade ni innan eller?" tss, de hade vi inte. så jag blev ännu mer rädd -så la vi oss på FATJOE å så kom det piano spel å ngn som sjöng asså fyfan va rädda vi va! så vågade vi inte ligga där så vi la oss i ensäng där liket skulle ramla ner.. så låg vi där tills vi somna. assåjag sov på anna.

nästa dag va det match mot dom vuxna asså ja va inte med så vi förlorade ofc. sen så åkte L.A.R.S till Globen. vi The pink ladies såg ut som värsta showdansarna så vi typ fick "hoppa" in i kön typ 5 meter från där man går in å den v typ 5 km lång (kön). haham så kom vi in jag sa "vart e biljetterna!?" ha sara ba "jag har dom inte?" så hade ingen do, men som tur va kom Nike ¨å gav dom till oss. så vi blev glada å fick komma in. allihoppa. sen köpte vi popcorm ,chips å sånt. men anna vägrade typ öppna sina chips hon ville inte bjuda så hon åt upp mina popcorn? :/ de va inte så kul. men ja åt upp lollos chips, asså inte hon lollo den andras hahhaa asså inte i skolan. ha sen såg vi hela melodifestivalen å dog när Björn Gustavson kom ja sväääääääääääääääär! de va as kul. sen va ja så trött s¨å ja orkade ingenting. jag åkte hem å såg på melodifestivalen. hah ja å anna hejade på NORDMAN OFC! fast Charlotte Pierellli vann (elr hur det stavas) men hon va oxå bra. så det gjorde inget
puss å hej leverpastejj


Kommentarer
Postat av: drenusha

ha en bra dag :)

2008-03-16 @ 14:16:11
URL: http://drenusha.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0