Påskloovet fortsätter

Helloouhe,
igår till idag sov jag hos Filippa,hähä fett kul. Först så typ ehm,, helt sjukt. ialf, vi sov i en friggebod (fääätt kallt itell youh) Sacha typ sov på mejj, haha de va ialf liite myspys, jahaupp sen idag dårå så skulle vi spela Giutarr Hero, men men asså det va heelt sjukt va allt gick sönder idag för mej!? haha spelet typ dog, singstar fungerade inte. Bussen va sen, å sen tappade jag allt i Eketorpet. så kom ja till Anna, haha hon va typ, helt borta. men ialf såsnåg vi på nått sjukt program, sen blev vi freaky crazy när alla fottorna kom. hahahahah asså omfg va jag dog sen åkte vi till donken,, åt as mkt som vanligt. lurade en snubbe som va fätt irreterande blyg s´(han jobbade där) fett konstig han va? sen va de en byggarbetare som typ började snacka med oss,, å vi fick en gratis cola av en annan snubbe som trängde sej? anna typ  sa: Men whatta in the hella?? vafan,, exuseme, halllååh?
aa såå vi böt kassa,, så beställde vi cheesburger ofc ;) gottgott. fast vi hade ingen mugg, så vi drack ur såna där saker som man ska ha ketchup i , måste sett lite ard ut. så fastnade vi i rutchelkanan (stavning?) haha assoe anna hade bestämt sej att vi skulle klara att klättra upp å efter "mcd laagen" (whut?) fick man inte ha skor, så vi hade inte det. fett blött. aahrg, det gick inte ¨så de blev hale av ideen. så satte jag på mej skorna å så gick det. fuck den där saken hon snackade om? ahhah, så åkte vi till henne å spelade BAMSE spel. ja va så dålig så att det gick sönder<-   de va för treåringar men jag kunde inte:(
jaaup de va min dag
ciaao
pussåhejleverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0