Staaan, dunderbara fina nya klääder<3

hejsansvejsan

idag va jag å mamma i stan serruh, först åkte vi till slussen tog tbanan till Gullmarsplan, sen gick vi till moderna museet,  de va ganska fint men de va ganska konstigt, ja gillar typ mest Picasso, å sånt? de va värsta utställningen med fotton. men det var fiint ♥. Sen va vi där i typ 90 min, sen gick vi över bron å så gick vi till gamlastan, för vi orkade inte vänta på bussen. Så gick vi till myn favvo resturang.  den heter "Ristorante Rodolfino" de e en italiensk resturang!!:)ouff, de va fett gott, så åt jag så jah nästan sprack sen gick vi till slussen osv. så gick vi till ett ställe (säger inte vart ;) ) så handlade vi de underbaraste klääderna, fett snygga. jag köpte ett linne som va vitt med gröna prickar, sen ett rosa linne där det stod saker med svart, en lila tjocktröja, mörkblåa cheapmonday, gula byxor, en grön t.shirt å en röd jacka. sen köpte jag gula hårspännen, ja ssåg världens snyggaste väska en grön å viit ♥.  fast den kostade 400;- så jag fick den inte av  mamma;( fett synd. sen fikade vi på ett mysigt ställe i söder med varin Smoothie (stavning?) hallonsmaak:)  as gott i tell you that fore shore. sen gick vi till musikaffären å kollade på pianon,, eftersom vi ska köpa en. vi hittade ganska bra .
just nu lyssnar ja på musik från pea, (vattendroppe_95, å JENSEENS atp´ e jag)
nu e jag fätt trött ska typ mysa lite m;) kanske ringa alexander? fååår se
pussåhej
leverpasteehj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0