1 maj, Robin Hodd

Hejsaan
haha, idag dog jag. kolla först fick jag vakna tidigt så åkte vi till Bromma för att hämta Vernonica<3, ja de va lite små trååk att sitta där. sen kom hon vi snackade lite i bilen men jag var mest trött. sen ringde anna och sa att hon kanske skulle till Sickla. men vänta.. de skulle juh vi med:D så vi åkte dit, ja de va roligt först handlade jag en fondation och en concealer. de va riktigt billigt 49&50 för varje sak, sen gick vi runt ska nämligen ha en ny väska men de e juh så jävla svårt, ska även ha skort värkar vara ännu svårare, så kom anna jahaup hon  ville bloindera håret men de fick hon inte. för hennes mamma la på så fort som hon frågade!? haha, så gick vi runt till slut gick vi oc åt namnnamn, men V va inte hungrig, äsch hon fick lite Pommes allafall(: sen handlade vi lösnaglar haha, och tjejerna bakom oss när vi åt va helt kontiga dom ba " ja drömde  om sex" å höll på i hundra år med sin mascara va va hennes problem? liksom enklaste mascara i ett år. haha, så började vi garva ofc, sen sa anna till V "säg Robin HOdd" V bah "robin HOUD" i hundra år jag doog, så gick anna och vi satte oss på tåget framför en kille åh bah "hodd" "houd" hahah, kilen bah "asså de heter hudd" ja höll på å dö, han bah " vad är de här på engelska" och pekade på min luva, ja typ "eeh,, hmm,," så han bah "HUDD; han heter ROBIM HUDD för han har en LUVA" asså värsta profset. sen började ja garva å snacka med v sen killen sa , asså håll i erhan sa "MEN ROBIN HODD E JUH INTE HOMUSEXUEL"  ASSÅ HAHA JA BAH SKREK "HAHAHHAH VAA!? HAAHHAHA VFAAAN!? HAHAHHAHAHA OMG HAHAHA JA TOR JA DÖÖÖÖR" sen sprang han. asså fyfan va kul
nu sitter V, och filar plast naglarna ska snart göra de jag med.
SalongSuckers
pusshej
Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0