19 maj

Hejhej
har just blicit utnämd till sämsta bloggaren ever..:( menmen..
förraa veckan va helt ok, förutom fredagen då fotbollen blev inställd pga regn..? de slutade juh regna när våran match var. men skitsamma., den blir nu på freedag alla fall. asså de e typ våran skola som fixat en turnering med alla sexor, men de va ändå Annas idé (enligt henne:P).
I lördags hade vi match (järla), mötte Boo 3 tror jag, alla fall Toves gamla lag, vi vann med 7-0. de va lite trevligt. Vi ligger fortfarande etta i Eriksskuppen,
men idag är det storebrors födelsedag, 15 åår!! Grattis Grattis Tobbe, han fick en bok av mej i morse, hoppas han gillar den. av mormor&morfar fick han pannbiffar och pengar, av m&p fick han kullager (elr hur man stavar det)tror ja, och så fick han typ shorts och t.shirt. han får mer ikväll, ja vet såklart vad men det säger jag inte :P
jaa ska försöka blogga oftare,,
men nu ska jag tråka ut någon annan
Salong Suckers
puss
Rebecka
p.s till alla er som hållt på och vara jobbiga hela dagen och tjatat om frittfall, ja e itne dum i huvudet jag vet att den är läskig!? ja åker den säkert nån gång men inte på mkt mkt länge D.S

Kommentarer
Postat av: anna här

asså ass whoole det var jag som fixade så det blev cup! fråga chelena bara! mohah så ska du få se det var jag som sa det ass! nmen aja, asså ass du ska pka friitisfallisch med meeeej!!

2008-05-19 @ 19:37:58
Postat av: isak

DU SKA ÅKA FRITTFALL DET E BARA ATT FATTA!!!! HAHAHAHA

2008-05-19 @ 21:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0