27 maj- dag med älsklingen! <3

Hejsaan<3
Idag har det varit en solklar dag! Liksom bokstavligt också, inte bara i vädret. vaknade klockan 5 över 12, de va riktigt skönt. huvudvärken börjar ge sej febern också. men halsen värker, men inte lika mycket. Mamma kom hem och åt lunch, jag åt nudlar hon åt nått annat. har inte så stor matlust tvär, eller de e ganska bra. Menmen, sen åkte hon och Therese smsade och frågade om vi kunde ses, de kunde vi juh, men ja är ju sjuk? men de hindrar såklart inte oss! så ja duchade och Therese kom cyklandes, ja blev så GLAD!<3, asså ja har inte träffat henne på jätte länge! och ja skulle kunnat börja storgråta när hon sa "kommer ihåg alla gånger ja sovit här, vi gjorde de jämt förr.." och  ja sa "ah, vi måste göra det den här sommaren" liksom Therese leende, de finaste ever, ja älskar henne så! ingen fattar de,..bara ja. Sen så va ja med henne, vi cyklade till mitt piano som gick så dåligt&va så tråkigt för ja bara tänkte på Therese hela tiden som satt utanför, haha sen LAMIN! haha de va så roligt, sen hemma hos mej nudlar som vanligt! ja är så stolt över att Therese Delin Eriksson är min bvän, men sen åkte hon hem:( för ja får inte vara med henne för ja e så sjuk:( och ja sa "jag älskar dej" hon sa "jag älskar dej mer" ja sa "nej för ja älskar dej mäst" hon sa "de går inte" "jo" "nej" hah, så höll vi på i 100 år.. fast nu är ja orolig de va länge sen hon cyklade iväg hon har inte smsar att hon är hemma än! AAAAAAAh, måste fråga vart hon är:P,
och har ett ord till Victoria också: SLUTA!
du fattar va ja menar.
nu ska ja smsa therese
Salong Suckers
puss
/Rebecka som älskar Therese mer än va hon älskar mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0