idag idag förlåt

hejhej, förlåt för att jag inte bloggat var på grönan V, åkte TILT!? nej inte jag
Klara står här och trackar mejj för ja har blogg, bara för hon inte orkar skriva sin ^^ men ändå
Veronica har åkt hem, träffar inte henne nu på jätte länge, jaha, skolan är ja då i ganska tråk, ska till stan idag
och imorgon, imorgon ska jag till GÖTTLAND! Men min klass, asså faaaaan va kul. tror ja dör, KLara ska in¨te sova medmej för hennes mamma har slagit mej:( men de gör inget, ;) hahahaha
för Klara är snäll alla fall<3
Thihi, jaha de e lite kaos idag, Erica å ELina står å har kramkalas, tove sitter å gör ngt, Elise å Olivia e inne på den andra datan, Klara säger vad ja ska skriva ja e inne på datran, anna JOBBAR!? nej ja skojja bara, Emilia och Linnea (Erina dansar) leker, Ellinor jobbar, Calle går runt, för han vill ha datan, Elina läser, Helena sitter å snackar med Madde å Elinas personalmedelanden är många idag. Anna kliar sej i huvudet. Bea och jenny leker, där ute, och Anna har Hägers Mp3 haha, men nu bet intressesköldpaddan mej så de gjorde så ont så ja måste sluta
Salong Suckers
pusshej
Rebecka & co

Kommentarer
Postat av: filippa:)

Ja, Linda o Elin sitter faktiskt ute i korridoren o bråkar om "fucking Åmål" , målarvattenfärg o jordbävningar! så de så!

2008-05-08 @ 20:02:07
URL: http://typisktfilippa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0