igår&idag

Hejsaan<3
åhgah ska berätta om helgen som då inte är helt slut ännu men ändå :P, i fredags hade jag konsert, de va så kul så jag somnade.. haha, sen efter skulle jag träffa Niklas, adam , Therese, Victoria & micha, men det fick ja inte. så satt inne och hade de skittråkigt hela kvällen. sen på lördag kom mormor&morfar, aa sen träffa jag Niklas så satt vi och snacka sen träffa vi Micha, vi gick typ mest runt i fiskis & snacka. tills de åkte till stan, de skulle se djurgården typ.. palla de suger ju^^ . såå.. träffa jag Therese&Victoria och vi åkte till forum och handlade smink&kläder. köpte mascara :), seen.. åkte vi tilbaka till fiskis o gick runt och snacka. det var fett mysigt fan, sen givk ja hem å käka, så fick jag inte gå ut? man bah särföräldrar.. klockan var fan sju? fick typ megadamp haha. Såå,, då kom therese&victoria till mej hah vi dunka musik å snacka, sen ville vi ut så tjata.. men fick inte. drog vi hit ännu fler folk, nämligen niklas&adam, haha, de va fett kul. Vi typ dunka musik, satt på balkongen& tog kort, när vi skulle ta kort blev de figth , fööör de hade äckliga djurgården halsdukar o ja fiina hammarby :D, men bilden blev fahn bäst, "STOCKHOLM TILL HÖR OSS: HAMMARBY" haha, fan va sura dee bleev :D ,
idag ska ja typ städa badrummet -.-
sen ska niklas&adam komma hit, sen kanskee ja träffar victoria, men ja skulel träffat therese också men hon ska handla en jacka. ja behöver en jag med, min är fan fett stoor, men enligt victoria är den "cool" så ja vet inte.
men nu ska tobbe få datan jag ska städa
ciaao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0