Tjoflöjt

Hejsan
Spenderat helgen med älskade bvänner Lisa&Therese.
vi skulle då till stan igår, så vi gick från Lisas farmor till mej, för att byta om då. men det slutade med att vi lagade lunch till oss, tobbe, sebb, oskar, david, julle, alex, och någo till tror ja.. kommer itne ihåg. sen skulle vi till stan, men i nacka ststion tog Alex lisas pengar åh alla gick av. så vi fick gå av vi med. sen efter typ ett år fick vi tillbaka dom, för lisa tog typ Alex lr någonspengaer så sa oskar att han kände vackten..?
ajah, vi kom aldrig till stan
satte oss på hammarbybacken istället i en timme innan vi åkte hem.
skolan börjar halv 10 idag:D
åh tobbe kör mej på moppen så de blir bra
min älskar vän Sara volta med bilen så ja blev helt chokad nr hon sa det. men nu mår hon bra allafall :)
pusshej

Kommentarer
Postat av: pjotor

jag älskar livet och så kommere ett men .Nu har detgått 8 år se dan jag hamnade irull stol det var det var nog det bästa just nu det låter lite tokit jag tyckrer ni inte tar vara på tiden!!!!!!!!

2008-12-05 @ 01:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0